BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

TOLONG SAYA 

SAYA PERLUKAN SESUATU UNTUK SAYA PERCAYA 


....


TOLONG SAYA ...

8 sembang:

oranglidi said...

lamanye x apdet..

e. indah said...

yer...agak sibuk dlm dunia ..: )

org'lidi dah gemuk ker?? : )

HAdira Kifly said...

aku cuma ada ranting kayu yang boleh aku percaya ...

lumut said...

org lain susah sikit nak tlg kamu..tp kmu thu siapa yg pasti akan tlg kamu..

kan?

=)

Pembunuh Tanpa Bayang said...

ada satu kitab yang boleh buat kau percaya tanpa ragu-ragu...

hei kawan,
lamanya tidak lihat kau di sini.apa khabar agaknya dengan hidup kamu? moga segalanya baik-baik saja ya =)

ghost writer said...

tapi kau kena percaya dulu pada suatu yang akan buat kau percaya.

ghost writer said...

setahun sekali jer kau muncul ek.. :)

si para para said...

percaya pada diri sebelum percaya pada yang menjadikan diri...


:)

Related Posts with Thumbnails